MOST IZMEĐU OSA 6 i 10
(40+84+40 m)
Rasponski
sklop je okvirna sandučasta konstrukcija raspona 40+84+40 m sa
zglobnom vezom za krajne stupove. Niveleta mosta ostaje ista kao kod
porušenog mosta. Intrados mosta je parabolično oblikovan sa
promjenom visine od 192 cm do 404 cm. Najveća visina poprečnog
presjeka je nad osloncima u osama mosta 7 i 8 (l/d = 20), dok je u
sredini velikog raspona i nad stupovima u osama 6 i 10 najmanja (l/d
= 44). Debljina gornje ploče je duž čitavog mosta ista, dok u
poprečnom smjeru ploča prati poprečni pad mosta pa ima
promjenjivu debljinu od 20 cm na kraju konzole do 26 cm na sredini
sanduka. Donja ploča sanduka ima različitu debljinu od 50 cm do 18
cm. Također, i bočni zidovi sanduka imaju promjenjivu debljinu od
62 cm nad osloncima u osama 7 i 8 do 24 cm nad osloncima u osama 6 i
10 i u sredini velikog raspona. Rastojanje između vanjskih površina
zidova sanduka je isto duž mosta i iznosi 634 cm.
Most se u osi 6 oslanja
na zajednički stup sa mostom 5 x 32 m. U osi 7 i osi 8 most se
preko dva betonska zida oslanja na istom mjestu gdje i stari most.
Slobodni razmak između zidova je 260 cm da ne bi dolazilo do
hvatanja granja pri velikim vodama i da bi bilo povoljnije opterećenje
naglavne ploče pilota. Ovi zidovi širine 634 cm i debljine 70 cm
prolaze kroz čitav betonski sanduk mosta. U betonskom sanduku mosta
rade se još tri betonske dijafragme u osama 6, 9 i 10.
Za
oslanjanje mosta na stupove u osama 6 i 9 predviđena su po tri
elastomerna ležaja.
Kvaliteta
betona je MB 45 dok je predviđena armatura RA 400/500.
Sustav
za prednapinjanje je BBR CONA COMPACT sa užadima 12 f
0.5 “ Kvaliteta čelika za prednapinjanje je 1660/1860 Mpa.
U
osama 7 i 8 po dva armiranobetonska zida se oslanjaju na naglavnu
ploču pilota koja je debela 250 cm. Temeljenje stupova je predviđeno
na 6 armiranobetonskih pilota promjera 150 cm i dubine 33 m u osi 8,
dok je u osi 7 dubina 22 m. Piloti su na osnom razmaku od 700 cm da
bi se izbjegli ostaci temelja porušenog mosta. Kvaliteta betona
naglavne ploče je MB 45, dok je kod pilota MB 30. Predviđa se
armatura RA 400/500 u pilotima i naglavnoj ploči.
U
osi mosta 9 gradi se novi temelj da bi se izbjeglo oslanjanje novog
mosta na stari stup i temelj u osi 10. Ovaj temelj je armirano
betonski plitki temelj samac dimenzija 1000 x 300 x 100 cm. On se
temelji na istoj dubini kao što je temeljen postojeći stup u osi
10. Predviđa se koristiti MB 30 i RA 400/500.
Predviđeno
je da se središnji raspon od 84 m gradi slobodnim prepusnim načinom
gradnje, dok se krajni rasponi od 40 m rade na skeli. Dužina mosta
koja se radi u jednoj fazi je do 5m. Vrijeme trajanja izgradnje
jedne faze predviđeno je deset dana.
MOST
3 x 23 m
Ovaj
most prilikom rušenja starog mosta pretrpio je samo manja oštećenja.
Na njemu se predviđaju samo radovi potrebni da se uporabljivost
ovog mosta dovede na zadovoljavajuću razinu i radovi potrebni da se
objedini oprema čitavog mosta.
POMOST
I OPREMA MOSTA
Za
izolaciju kolovozne ploče i ploča duž krila upornjaka predviđena
je hidroizolacije od bitumeniziranih samoljepljivih izolacijskih
traka debljine 2.3 mm.
Vijenac
mosta je predviđeno izvesti od montažnih armiranobetonskih
elemenata.
Sa svake
strane kolnika predviđen je nogostup širine 220 cm
koji je izdignut za 21 cm iznad razine kolnika i koji je u
nagibu 1% prema kolniku. Zbog potrebe vođenja instalacije, u svakom
nogostupu je predviđeno postavljanje četiri pvc cijevi promjera
110 mm i jedne cijevi promjera 70 mm.
Kolnički
zastor izrađuje se u dva sloja: donji zaštitni sloj AB 8 debljine
3 cm i gornji habajući sloj AB 11 debljine 4 cm..
Predviđena
ograda je sastavljena od hladno oblikovanih polovina I profila i
cjevastih profila. Naslon ograde se radi od inoks čeličnog
profila.
Prijelazne
naprave se rade u osama mosta 1, 6 i 10. Zbog velikih temperaturnih
razlika kroz godinu, visoke seizmičke zone i jednoličnosti izrade,
odabrana je ista prijelazna naprava KT – 160.
|